سود پرک | قیمت سود پرک | فروش سود پرک | تولید سود پرک

کیمیا پارس شایانکار تولیده کننده سود پرک و عرضه کننده سود پرک

سود پرک | قیمت سود پرک | فروش سود پرک | تولید سود پرک

کیمیا پارس شایانکار تولیده کننده سود پرک و عرضه کننده سود پرک
سود پرک | قیمت سود پرک | فروش سود پرک | تولید سود پرک
کیمیا پارس شایانکار یکی از معتبرترین تولید کننده سود پرک برای مصرف داخلی و صادرات سود پرک می باشد. برای استعلام قیمت سود پرک کاستیک با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
تلفن :2-88998130(021)
فکس: 88997735(021)

طبقه بندی موضوعی

پیوندهای روزانه

خرید سود پرک کاستیک

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

 

خریدار سود جامد داخلی و صادراتی

خرید سود پرک

سود پرک جامد (چرب گیر صنعتی) با فرمول شیمیایی NaOH و با درجه خلوص %۱ ± ۹۸ به شکل پرک و سفیدرنگ می‌باشد. سودپرک یکی از مواد پرمصرف و مورد نیاز کارخانجات می‌باشد. صنایع همیشه دغدغه خرید سود پرک جامد با کیفیت بالا و تحویل کگیری به موقع دارند. از این رو خریداران واقعی سود پرک کارخانه های تولیدیی مختلف می باشند. عمدتاً شرکت های مصرف کننده از سود پرک به عنوان چربی گیر صنعتی استفاده می کنند.

کیمیا پارس شایانکار با خرید سود مایع از پتروشیمی اروند و خرید ماهانه از پتروشیمی بندر امام و خرید سود مایع به صورت هفتگی از شرکت های کلران، کبودان و صدرا در تناژ بالا و با در اختیار داشتن چندین واحد تولید سود پرک که سود مایع را با بهره مندی از خطوط تولید نوین به سود کاستیک پرک 98 %  و عاری از آلودگیی های فلزی،  در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان‌های تهران، قم، اهواز، بندر امام و تبریز  ، توانسته است با تولید انبوه (حداقل 50 تن در روز) و استاندارد،  نیازز خریداران، متقاضیان،  واحدهای صنعتی و تولید کنندگان مواد شیمیایی و سایر تولید گران و صنایع دارویی و غذایی و همچنین نیاز صنایع حفاری نفت و گاز، نساجی، آلومینیوم، کاغذ سازی، باطری سازی، الکل و کارخانجات تولید نوشابه و صنایع دیگر در داخل کشور را تأمین نموده  و مازاد بر فروش و  مصرف سود پرک تولید شده درر کشور را به خریداران سود پرک از کشورهای مختلف از جمله ترکمنستان، ازبکستان، گرجستان، ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان و هند صادر نماید. سود پرک صادراتیی شرکت کیمیا پارس از کیفیت بالایی برخوردار است به طوری که مشتریان و خریداران خارجی با یک بار خرید سود پرک این شرکت، در دفعات بعد خرید نیز تمایل به خرید سود پرک تولید شده توسط واحد های تولیدی شرکت کیمیا پارس شایانکار داشته و دارند.

شما خریدار محترم به منظور خرید سود پرک یا استعلام قیمت می توانید درخواست خرید سود پرک  خود را از طریق سامانه ثبت سفارش در وب سایت این شرکت ثبت کنید و برای تسریع در روند تحویل گیری به موقع کالا مراتب را از طریق تماس با کارشناسان فروش این شرکت، پیگیری و رهگیری نمائید. می توانید ضمن خرید سود پرک از این شرکت اطمینان داشته باشید، سود کاستیک پرک جامد مورد نیاز و خریداری شده شما با خلوص بالا و در زمان تعیین شده و به موقع در محل و شهر موردد  نظر تحویل خواهد شد.

کیمیا پارس شایانکار به‌عنوان تأمین‌کننده و تولید کننده سود پرک کاستیک، آمادگی خود را جهت  حمل و تحویل سود پرک به شما خریداران و مشتریان محترم در محل  درخواستی در تمام نقاط کشور اعلام می دارد.

کیمیا پارس مفتخر است و می‌تواند سود پرک صادراتی را طبق زمان‌بندی مشخص و در تناژ مورد درخواست و با قیمت رقابتی و به‌صورت پیوسته و منظم و به موقع به  خریداران خارجی تحویل نماید.

خریدار واقعی سود پرک، خریدار پیوسته کاستیک سودا، خریدار محترم سود سوزآور لطفاً خرید سود پرک با کیفیت بالا و به شرط آنالیز سود کاستیک را از ما بخواهید.

 امیدواریم با خرید سود پرک، کیفیت سود پرک ما را ارزیابی نموده و با خرید سود پرک 98% و مصرف سود پرک و حصول اطمینان از کیفیت سود پرک ، افتخاراً در لیست و جمع خریداران مستمر این شرکت قرار گیرید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی